Narod ptica

(možda bi nam tada dom bio sve
od danteovog ezoterizma do srca pustinje
možda bi nam korak umro u tom prostoru i
u toj beskonačnoj praznini punoj sebe
pronašao lek za narod ptica
od koga smo ukrali najlepšu pesmu
ali je nikako ne umemo otpevati od srca)

1

u pokretu pokušaja
paljenja svetla u kuhinji
i dnevnoj sobi nas samih
susrela nas je mandala
(koraci krugova nacrtanih u pesku)

zajedno smo krenuli na ovo putovanje
ako se i može nazvati putovanjem
volela sam da maštam o tebi
kada napokon u sebi izgubih tvoj trag
(zamela se zvezdana prašina od tvojih pogleda)

svetla su se palila u daljini kako bi prošao kraj njih i
nisi išao ulicom već je ona tobom hodala
takav krajolik od tvojih prstiju
zazvonio mi je u glavi
(sve šta si ikada pogledao sačuvala je praznina u sebi)

pokušala sam zvezde
planete i svemir uopšte
svesti na nešto sasvim malo
da bih ti bila bliže srcu
(ceo svet i svemir uopšte otvorili su se u tvojoj ruci)

ponekada mi je bilo lepo u tom malom stanu
ponekada mi je bilo sasvim dovoljno
da znam da ti hodam na dlanu

2

ljubiš me tišinom u sebi
i šta bih ja tebi novo mogao reći?
nisam lud

još dok i ne progovorim
uvek je nešto
u odnosu
na nešto

umesto mesto

sretno sresti
ne ispeći
i ne reći

procvrkutati
u odnosu na dan

tvoja pretnja
u odnosu na lipu
nad mojom terasom

tvoj pogled
u odnosu na nebo
ništa manje

zamisliti se duboko
skoro do kine
u odnosu na moju kičmu

prokopati
do središta zemlje
među mojim bubrezima

otići do sledeće ulice
ali polako
godinama

i vratiti se kući bogat svetom

3

najviše volim
otvoren prozor

ili ostati tu

u grmlju čuvaj zečiju šapu
i put mi pokaži

ja ću za tebe kroz sve rose
kolena slomiti

i biće nam dosta

Ostavite odgovor

